SATA problem

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Březen 18 15:18:35 CET 2008

Uděláte si bootovací CD s DOSem (v Neru šlo podstrčit mu vzorovou
disketu, např. systémovou z W98), stačí to jako nakopnutí? Pak
nepotřebujete ani flopárnu ani harddisk - podmínka je zřejmě aby CDROM
z notebooku byla aspoň nějak kompatibilní s IDE/ATAPI, jestli je taky
SATA, tak by to mohl být problém.

P.K.