SATA problem

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Úterý Březen 18 15:07:34 CET 2008

No to je prvni moznost, ted zkousim tu druhou s upravenymi winsy.
U te moznosti s novy biosem nevim jak ho spustit, mam tu jen orig XP SP1
a SP2.
Pak orig wins95 ;-)

Pro bios bych musel instalnout visty a ty bych musel stahnout z netu,
coz je cesta pomala, navic instalace a tak.
Disketovku to nema.
Nebo existuje jina moznost ? 98 ky a dos mod ?  98 nemam taky ;-)

LK