Pladba do polska, paypay

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Čtvrtek Březen 13 11:14:45 CET 2008

Vicemene to znamena, ze kreditkou cely mesic utracim, pak mi prijde
vypis a kdyz to do 15. zaplatim, tak neplatim zadny urok (=mesic a pul
bezurocna pujcka na nakup zbozi). Ve skutecnosti je to trochu
komplikovanejsi, platba by mela byt uhrazena do 45 dnu, aby byla
bezurocna, vyber z bankomatu bezurocne obdobi nema a tak...

Pozor mluvim opravdu o kreditce (uverovy produkt), ne o debetni karte k uctu...

KR