Pladba do polska, paypay

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Čtvrtek Březen 13 11:14:55 CET 2008

kn> Prozradite nam neznalkum, co to je bezurocne obdobie kreditnych
kn> karet  a jak se vyuzije, kdyz se mi platba z uctu strhne v den kdy ji na paypal provedu?

Na začátku měsíce dostanete výpis za uplynulý měsíc a pokud dluh
uhradíte do určené lhůty (obvykle 15 dní), neplatíte žádný úrok.
Toto se týká jen plateb za zboží.

Pokud použijete kreditní kartu pro výběr hotovosti, účtuje se úrok od
okamžiku zaúčtování.

Tomáš

kn> platby kartou su vedene ako platby za tovar. Na transakciu sa
kn> vztahuje bezurocne obdobie kreditnych kariet.

kn> KR

kn> Hw-list@list.hw.cz