Nalejvarna

pyjan pyjan@tiscali.cz
Pátek Březen 7 17:19:45 CET 2008

Co je to frekvence regulace??? To je nějaký nový terminus technikus???

Normálně se časová konstanta soustavy měří stopkami, kdy se při vyvážené
soustavě zavede skokově změna žádané hodnoty a stopkami se měří doba, za
jakou se soustava ustálí na nové hodnotě. Od této konstanty se pak volí
nastavení integrační a derivační konstanty.