IP kamery Re: OT: Licence Win XP pro web server?

Tomáš Vymětal vymetalt@gmail.com
Úterý Březen 4 18:23:24 CET 2008

Tak pak souhlas, o chalupě (tedy ekonomickém řešení) je zmínka poprvé.
Tedy ideálně to co tu již padlo: Apache, FW a není co řešit. IIS to sice
řeší taky, ale jednak nemyslím, že Home je mají a hlavně, i když mě
samotnému web na IIS jede již druhým rokem, konfigurace jsou vážně trápení.

Btw na kvalitní drahé kamery přesedlali právě z webek od geniusů a
podobných. Sehnatelnost každého modelu byla pár měsíců, rozchodit
rozhraní tak, aby dělalo to co mělo mnohdy zabralo víc jak ty dva
měsíce. Když takhle vyvinete sw a můžete jej začít masově používat a
ztroskotá to nakonec jen na tom, že se model již nevyrábí a vyrábět
nebude, a to dokonce opakovaně, je to k pláči. Nicméně jde spíš o
komerční využití např. na lyžařských sjezdovkách a podobně, kde náhodná
loupež se šroubovákem nepřichází v úvahu.

T.V.