IP kamery Re: OT: Licence Win XP pro web server?

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Březen 4 07:58:04 CET 2008

To, ale neni alternativa...hlavne ne v pomeru cena/vykon.

Nejlevnejsi IP kamery (naprosto otresne kvality) stoji kolem 3.000Kc pak
to velmi rychle stoupa nad 6.000Kc a slusne zacinaji kolem 10-14kKc (to
je ten Vas Axis).
Srovnatelny obrazek s temi za 6000Kc mi udela ta USB kamera za 500Kc.
Pokud si priplatim za USB abych se dostal s kvalitou na ty za tech
10-14kKc dostanu se na cenu kolem 2.000Kc.

Vzhledem k tomu, ze na chalupe bude tak jako tak servrik pada i ta
uspora za HW. Navic kdyz nejaky debil ukrouti kameru za 500Kc tak to
preziju.

Takze kdyz to spoctu jsem na tom s cenou celeho vybaveni v pripade MS
reseni:
server 2500Kc spotreba do 40W
2x kamera 1.3Mpx 1000Kc
MS XP Home OEM 1800Kc

cena dohromady 5300Kc

Na linuxu je jedina schudna alternativa a tim je pripojeni starsich
fotaku - i tak to neni uplne trivialni a ma to radu uskali. Navic jsem
odkazan na dostupnost vybranych typu fotaku v bazarech.

Radek Vicek