OT: nero problem

zu1234 zu1234@seznam.cz
Pondělí Červen 30 10:23:13 CEST 2008

Při zálohování dat jsem se setkal s podivným úkazem:
pomocí nerocmd jsem pálil jeden soubor o velikosti 4 345 122 407 bajtů
na DVD.
Všechno se tvářilo že to dopadlo v pořádku! (errorlevel, log-soubor)

Ale na disku byl jeden soubor o velikosti cca 47kB!!

Vyměnil jsem médium, vypalovačku (jiné PC) update-oval Nero na poslední
verzi: nic z toho nepomohlo - pořád stejný výsledek

Setkal se někdo s něčím podobným, nebo má někdo nějaké vysvětlení?
Co vy používáte na dávkové pálení?

Byly použity tyto paramenry:
--write --no_user_interaction --dvd --media_type media_dvd_p_rw
--drivename G:
--real --title BackUp --iso BackUp --close_session
--detect_non_empty_cdrw --underrun_prot
--create_iso_fs --force_erase_cdrw
--verify --freestyle_mode2
--error_log %FI_NR_LOG%