OT: nero problem

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Pondělí Červen 30 11:06:59 CEST 2008

At 10:23 30.6.2008, zu1234 wrote:
>Pøi zálohování dat jsem se setkal s podivným úkazem:
>pomocí nerocmd jsem pálil jeden soubor o velikosti 4 345 122 407 bajtù
>na DVD.
>V¹echno se tváøilo ¾e to dopadlo v poøádku! (errorlevel, log-soubor)
>
>Ale na disku byl jeden soubor o velikosti cca 47kB!!
>
>Vymìnil jsem médium, vypalovaèku (jiné PC) update-oval Nero na poslední
>verzi: nic z toho nepomohlo - poøád stejný výsledek
>
>Setkal se nìkdo s nìèím podobným, nebo má nìkdo nìjaké vysvìtlení?

vase = 4345122407
2^32 = 4294967296

rozdil = 50155111
v kb 48979KB
v mb 47.83MB, takze jste se vyse asi preklepnul v radech.

Otazkou zustava, zda preteka 'zobrazeni' nebo zda to preteklo uz pri paleni
(a zda je vubec mozne mit v adresarove strukture na DVD mit soubor delsi
nez 4GB).

Jindroush (kubecj@avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.