Fotozavora

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Pátek Červen 27 08:47:44 CEST 2008

> Jestli máte dost peněz, kupte si profesinální sportovní fotobuňku, například
> of firmy TAG HEUER. V Praze je dokonce někdo zastupuje.  Některé sporty
> stejně od určité úrovně vyžadují homologované komponenty elektrického
> měření. Bez nich se výsledky neuznávají.

Vzhledem k tomu, ze si zadavatel (kolega z prace, zadna silena
komercni zakazka) stezoval, ze profi zarizeni stoji desitky tisic a
pujceni je jedine s obsluhou za 4k na den, tak tudy asi cesta nepovede
(predstava o investici jsou jednotky tisic).
Kdyby zadavatel potreboval certifikat, tak by o tom predpokladam vedel
(popravde odbornik na kone nejsem a jaka je to uroven zavodu
netusim)...
Moje zadani je fotozavora v miste kde je soucasne start i cil a po
seriaku z toho vypadne cas, byrokraticke pozadi neni moje starost...
:)

> Pokud to chcete bastlit, tak rozhodně IR diodu s impulzně modulovaným
> světlem ( 1 - 2 kHz - impulz cca  2 mikrosekundy / 1A do diody ) a přijímač
> se střídavým zesilovačem a s AVC jako mají AM radia. Jinak si neporadíte s
> rozdíly denního světla, deštěm, atd.

V prvni iteraci zkusim ty garazove fotobunky, co mi doporucilo uz
nekolik lidi, kdyby s nimi byl problem (coz neocekavam, takovahle vec
by ze zrejmeho duvodu mela fungovat relativne spolehlive za ruzneho
pocasi, ten kun o tolik mensi nez auto taky neni), tak zacnu zkoumat
neco dalsiho

Vsem dik za tipy
KR