Fotozavora

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Čtvrtek Červen 26 22:58:11 CEST 2008

Jestli máte dost peněz, kupte si profesinální sportovní fotobuňku, například
of firmy TAG HEUER. V Praze je dokonce někdo zastupuje.  Některé sporty
stejně od určité úrovně vyžadují homologované komponenty elektrického
měření. Bez nich se výsledky neuznávají.

Pokud to chcete bastlit, tak rozhodně IR diodu s impulzně modulovaným
světlem ( 1 - 2 kHz - impulz cca  2 mikrosekundy / 1A do diody ) a přijímač
se střídavým zesilovačem a s AVC jako mají AM radia. Jinak si neporadíte s
rozdíly denního světla, deštěm, atd.