Ridici jednotka trolejbusu

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Červen 13 11:35:22 CEST 2008

Nemate nekdo poneti co obnasi ridici jednotka na trolejbusu?

Pred casem jsem byl u nas na vystave Mobil salon a meli tam oddeklovanej
trolejbus (tusim se to jmenovalo Irisbus - mam najake asociace :-)) a
pristavene leseni (je to na strese pred tykadlama).

Protoze jsem na to cumel jak puk co tam toho je a asi to na me bylo
videt tak me tam odchytl nejakej manik a neco mi i povykladal, ale bylo
to hodne obecny. Krome slusne baterie flasek kondu tam bylo rizeni
obnasejici nekolik desek velikosti MB v PC.

Neni tu nekdo kdo by znal nejake podrobnejsi informace co tam vsechno je
a co to vubec obnasi ridit ty motory? A jake jsou tam vubec motory?

Kazdopadne to bylo docela pekne provedene a ciste udelane.

--
Radek Vicek