DWG viewer

Galloth lordgalloth@gmail.com
Pátek Červen 13 22:10:48 CEST 2008

Nevim jak se vyznate v Linuxu a tak Vam mozna poraim neco co uz davno
vite, ale neni neco primo ve Fedore? Linuxove distribuce totiz
obsahuji spoustu programu, ktere se neinstaluji, ale jsou soucasti
distribuce a daji se snadno doinstalovat/ odinstalovat pres to co
pridava balicky. Nevim co ma Fedora, ale pod Ubuntu je to apt-get (v
grafice Synaptics). Ten prave umoznuje i vyhledavat balicky podle
popisu. Casto se ukazalo mnohem lepsi zkusit vyhledat neco v Synapticu
nez se morit s googlem. Za par minut to bylo nainstalovane,
odskousene. Bohuzel nevim, jak se ekvivalent Synapticu jmenuje ve
Fedore...

Honza