[OT:] Wartas a nebezpecnost bylo Vykon hudobnej aparatury

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Červen 12 10:15:26 CEST 2008


2008/6/12 Jaroslav Lukesh <lukesh@seznam.cz>:
> Máte pravdu, že by to mohla dělat řídící jednotka, však to v Eisenachu měli
> už připraveno začátkem 80. let - i s řízeným vstřikováním, ale do výroby se
> to nedostalo - to víte, zlepšovací návrh v té době, byl už ne o zvýšení
> užitné hodnoty (a tím i ceny), jako tomu bylo ještě o 10 let dříve, ale už
> jen o snížení výrobních nákladů. Tak se tam dal český karbec (co měl údajně
> snížit spotřebu o litr, ale byl problémový co se týče ekologie - ten německý
> nejde nastavit tak aby nesplňoval emise), změnil se rám (který nevydrží déle
> než 10-20 let, pak upadne přední kolo), rozmístění v motorovém prostoru (to
> jediné mělo přínos - byl tam předehřev vzduchu jako u trabanta)...

Mám dotaz - k čemu je předehřev vzduchu? Dyk v některejch autech se
vzduch naopak chladí - aby se zmenšil jeho objem a dostalo se do válce
víc kyslíku.

P.K.


Další informace o konferenci Hw-list