[OT]: Skolstvi bylo Chce to nejaky poriadny flame... Co tak ojednocipoch? ; -)

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Středa Červen 11 20:10:13 CEST 2008

Ten diplom je znamka pro okoli ze se ucit dokazu. Tech 5 let je pro me
abych nabral co nabrat potrebuju. Kdyz nevim co to je, tak se muze stat
ze se budu ucit neco co vubec nechci a budu na skolu nadavat. Kdyz se
trefim do sveho zajmu tak z toho muzu vyzdimat maximum, ktere mi vytvori
urcite pozadi, ktere pomaha rozhodovat se v technickych otazkach. Me
napriklad vubec nezajimaly anteny, ale musel jsem je absolvovat a uz se
mi to kolikrat hodilo i kdyz jsem si to zrovna v tu chvili neuvedomil ze
vyuzivam techto znalosti. Clovek to nejak prijme za vlastni a uz mu
nedochazi odkud to vi nebo alespon tusi, to castokrat uplne staci aby
dokazal dohledat podrobnosti, navic dnes, kdyz si muzeme hledat
informace na internetu velice rychle, ale potrebuju vedet co hledam. Na
otazku "proc mam na vedeni najednou bordel, kdyz na konci neni pripojene
do zarireni" toho asi moc nenajde, ale na "vedeni naprazdno" uz asi ano.
Mozna neobratny priklad, ale asi chapete co myslim.

Tosa