[OT]: Skolstvi bylo Chce to nejaky poriadny flame... Co tak ojednocipoch? ; -)

Galloth lordgalloth@gmail.com
Středa Červen 11 19:54:59 CEST 2008

No ale pak je argument ze ceske skolstvi je nefunkcni protoze
absolvent nevi jak funguje bipolarni tranzistor docela scestny. Pokud
chapu diplom jako schopnost naucit se rychle cokoliv a rychle to zase
zapomenout, tak se nemuzu zlobit, ze absolvent po statnicich vsechno
zapomel.
Problemem skolstvi je, ze kazdy by chtel aby vypadalo trosku jinak a
tak se vsichni shodnou na tom, ze je spatne.....

Osobne mi prijde docela hloupost chtit po nekom aby vyhodil pet let
zivota a dokazal mi ze se za dva dny nauci co je potreba.

Honza