Chce to nejaky poriadny flame... Co tak o jednocipoch? ;-)

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Červen 11 18:14:00 CEST 2008

> No kdybych prisel s PICy za kolegou, tak neuspeju. Podle nej je to na
> hrani pro decka, ne na poradny aplikace :-)

Toto je jedna z pricin, preco som pred 4 rokmi tento thread zacal. PICy ('51, AVR, Renesas atd.) mozu mat rozne vlastnosti, kladne aj zaporne, aj rozne schovane v komplikovanych vztahoch a suvislostiach. Ma zmysel ich vymenovat a skumat. Nema prilis zmysel jednotlive rodiny porovnavat; obvykle nie je problem najst jednu-dve vlastnosti ktore nejaku rodinu vyzdvihnu alebo naopak. No a uz vobec nema zmysel odsudzovat ci posmievat sa...

wek