[OT:] Vykon hudobnej aparatury

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Úterý Červen 10 11:34:12 CEST 2008

At 02:22 10.6.2008, Jiri Foldyna wrote:

>vas sarkasmus ohledne pasu neni zcela na miste. Statisticky vzato jsem jiz
>temer 15 let mrtev, nebot jsem nepripoutany absolvoval dopravni nehodu, tzv.
>totalku, kdy auto slo rovnou do kovosrotu a ja do spitalu se seriovou
>zlomeninou 5 zeber, roztrzenou slezinou a dalsimi drobnejsimi traumaty. To,
>ze bylo koho vezt do spitalu, bylo zpusobeno pouze tim, ze jsem nebyl
>pripoutany

To je jiste pravda - kazde bezpecnosti reseni se muze obratit proti vam.
Dulezite je proto nikoli brat v potaz nahodile zkusenosti (i kdyz zrovna
vam zachranila zivot), ale statisticky zhodnotit vsechny pripady, kdy se
pasy dostanou do akce. I ve sve praxi se setkavam s nerealistickymi
ocekavanim 100% bezpecnosti bez negativnich vedlejsich ucinku. Ale to je
proste nesmysl - vzdy budou pripady, kdy i zabezpecovaci prvek selze,
pripadne se postavi 'do cesty'.

Ten muj sarkasmus byla pred-reakce na obvyklou vymluvu nepasaru, ze az
zacnou horet/spadnou do rybnika, ze se nedokazou vcas odpoutat. Pritom
riziko neceho takoveho je naprosto minimalni, daleko casteji to proste do
neceho prasknete - me to zachranilo ksicht, nemit pas, vypadam nejspis jako
francouzskej buldocek. Tech videi, kde je videt, co to dela s
nepripoutanejma lidma v aute, je na netu prehrsel (i s tema vzadu). U aut s
airbagy ani nemluve.

Jindroush (kubecj@avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.