[OT:] Bezpecnostni pasy (Was: Vykon hudobnej aparatury)

Tomas Chvatal tchvatal@ezop.cz
Úterý Červen 10 09:55:20 CEST 2008

Detska sedacka ma petibodove. Dva pasy na obou koncich uchycene
+ uchyt (zamykani) mezi nohama.
To je petibod, ne?

s přáním hezkého dne
Tomáš Chvátal
EZOP Praha s.r.o.
tel./fax.: 257320853
tel.: 257320555
tel.: 257320403
www.ezop.cz
tchvatal@ezop.cz

----- Původní zpráva -----
Od: "Pavel Krafčík" <hw@pjk.cz>
Komu: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Odesláno: 10. června 2008 8:36
Předmět: Re: [OT:] Bezpecnostni pasy (Was: Vykon hudobnej aparatury)

Dobrý den,

neznám pětibodové pásy, ale čtyřbodové. Ty se v normálním autě nesmí
použít. Podmínka pro použití vícebodových pásů je nezmačkatelná
karoserie. Všimněte si ochranných klecí, montovaných dovnitř karoserie u
aut pro rallye. Kdybyste se převrátil s osobákem s normální karoserií na
střechu, tak byste ji podepřel hlavou, kterou byste nedokázal uhnout
tak, jako u tříbodových.
Pavel Krafčík