[OT:] Bezpecnostni pasy (Was: Vykon hudobnej aparatury)

Snehulak snehulak@gmail.com
Úterý Červen 10 08:50:23 CEST 2008


Ja bych se bal toho zpomaleni a pretizeni ze zpomaleni . V tele to vetsinou
udela peknou paseku a kdyz vam prdne nejaka aorta v tele tak to nevydychate
:) Jde jen o to jakou dobu a jak velke to pretizeni je .

Ted naposled myslim kovalainen pri F1 jak mu bouchla ta pneumatika a trefil
tu barieru tak pry mel max pretizeni 36g :))

John Strap v roce 1953 prezil dobrovolne pretizeni 46g a experiment pry
zastavili pac mu prosakovala krev kuzi :) a jen se mu odloupla sitnice v oku
.

Navic v te F1 je to opravdu soubor mnoha opatreni co zvysuji bezpecnost a
jak jde videt tak to funguje.

Ted jsem chvilku hledal na wikipedii a nekdo prezi 200g :) To uz je celkem
neuveritelne .

http://en.wikipedia.org/wiki/G-force

http://en.wikipedia.org/wiki/Kenny_Br%C3%A4ck

snehulak

2008/6/10 Zdenek <zdej@atlas.cz>:

> Ono se to asi musi resit komplexne. Samotne pasy bez vhodne sedacky asi
> nejsou takovym prinosem. Ve F1 maji take prilby a kombinezy odolne proti
> ohni. Co kdyby nekdo uhorel po nehode jen proto, ze se vcas nevyprostil
> z 5-bodoveho pasu?
>
> Zdenek
>
> Ales Prochaska napsal(a):
> > To je jedna z veci ktere mi vrtaji hlavou - proc automobilky nenabizeji
> > aspon volitelne 5bodove pasy. Clovek by se do nich musel trochu
> > sloziteji cpat ale zase by byla trochu lepsi sance na preziti. Nebo mi
> > to tak aspon pripada, kdyz v F1 omlati auto ve dvoustovce o betonovou
> > zed a jeste z toho sam vyleze...
> >
> > Ales Prochaska
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20080610/d2950940/attachment-0002.htm 


Další informace o konferenci Hw-list