[OT:] Vykon hudobnej aparatury

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Červen 9 11:51:27 CEST 2008

Tomuhle proste vetsina lidi neveri. Svara je zvukar a nektere bedny si
stavi (prodava ve zvukarskym ksefte a vi co si koupit a co jak hraje).
Je to malej kramek tak 4x10m. Dost casto kdyz nema lidi tam zkousi to co
postavil.
Prisel jsem tam a neco mi pustil a nejak jsme se zakecali. Hralo to
pekne fakt nahlas, strkalo to po krame, ale normalne jsme se bavili. Pak
jsem kouknul na vybuzeni a rikam mu neco o debilech, ze tady vali 500W v
tom krcalku. Rikal to je v pohode, ale udelej ven krok ze dveri z kramu
a smal se. Fakt to tema dverma lezlo nejak zhustene, proste se to tam
nejak zmicha zkoncentruje a tam se nedalo vydrzet co to bylo za peklo.
Predpokladam, ze ty dvere fungovalu jak silenej basreflex. Tak uz vim
jak odhani zakazniky. :-)

Radek Vicek