Vazelina na plastove prevody + nejaky super olej?

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pátek Červen 6 09:55:25 CEST 2008

Nevim jestli hodinarsky olej by byl to prave. Hodinarske oleje jsou
optimalizovane hlavne na minimalni odparovani a maximalni povrchove
napeti, to proto aby vytvorily kapku ktera se neroztece a vydrzi na
miste cela leta a maze soucastky s nepatrnymi kluznymi rychlostmi
(oleje pro strojirenstvi maji naopak povrchove napeti male aby se
roztekaly po povrchu soucastek).

O olejich pro digitalky nic nevim, mozna Microsoft bude dodavat nejaky
digitalni olej a urcite pujde sehnat i nejaky pod GNU.

Ales Prochaska