Re:Vazelina na plastove prevody + nejaky super olej?

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Pátek Červen 6 06:42:34 CEST 2008

ad1 - S tim mame take problem, skoro kazda vazelina se
po case rozlozi na olej a plnivo a ten olej vyteka a dela louzicky.

ad2 - kdysi mi nekdo doporucil zeptat se v hodinarstvi, ale nevim
jestli se ta rada da pouzit jeste dnes, digity se asi mazou necim jinym.