turisticka GPS navigace

Volák Vladimír volak@stapro.cz
Středa Červenec 16 12:57:15 CEST 2008

Já mam E-Trex Vista HCx, vyborna citlivost, mohu jen doporucit.Od cloveka z Garminu vim, ze Colorado ma jeste nejake sw bugy, ktere se ale prubezne resi. Oscanovane mapy do garmina nenahrajete, musi mit pouze vektorove. Jedine pouziti je v pocitaci napr. v OZI Exploreru mapu nakalibrovat a pak si natrasovat vylet a trasu pak prehrat do Garmina. Kdysi jsem to delal ale stavajici mapa Topo Czech 1.2 je docela dobra, jezdim podle ni i v aute. Ted nekdy se chysta update, kde by melo byt rozliseni snad jako u mapy 1:10.000.

Vladimir

________________________________

	From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Jirka MWW
	Sent: Tuesday, July 15, 2008 10:26 PM
	To: HW konference
	Subject: OT: turisticka GPS navigace

	Dobry vecer,

	protoze se tady o GPS obcas diskutuje, dovolim si toto OT : Nekolik let jsem na kole
	k plne spokojenosti pouzival PDA se SW GPSDash2 a BT GPS.  Minuly tyden jsem o nej ale za
	ponekud divokych okolnosti prisel.  Chtel bych si proto poridit nejakou turistickou GPS.
	Mate nekdo nejakou praktickou zkusenost s Garmin Colorado 300+ ? ( Predevsim negativni typu "uz bych to nekoupil ").
	Je to sice trochu drazsi, ale podle recenzi se to nezda byt spatne.

	Nevite jestli se daji nejak doplnit mapy, ktere mam  oskenovane z papiru ?
	Mam cele okoli bydliste v mapach 1:25 000 a rad bych je dal pouzival.
	Existuje nejak moznost, jak je tam dostat ?

	Diky
	 --
	Zdravi
	Jirka MWW