turisticka GPS navigace

Stribrny, Vladimir Vladimir.Stribrny@fei.com
Středa Červenec 16 13:07:37 CEST 2008

Prakticke zkusenosti s Coloradem lze nalezt na forech www.geocaching.cz <http://www.geocaching.cz/>  nebo recenze na www.navigovat.cz <http://www.navigovat.cz/> .  Sam mam k naproste spokojenosti GPSmap 60CSx, sice nemá tak velky display a rozliseni a další ficury, ale stabilni fw a mechanicky odolnejsi, vetsi vydrz baterek a nakonec je i lacinejsi. Zalezi co od navigace ocekavate. Garmin pouziva vlastní vektorovy format map a rozhodne si nevezme bitmapy. Pochopitelne existuje sw na prevod, ale nebude bezne dostupny, alespon ja jsem o nej nezavadil. Asi je jednodussi zakoupit Garminem dodavane mapy (pro CR je to topo1.2 , Atlas a kazdym okamžikem ocekavana topo 2).

            S pozdravem

                   Vladimír Stříbrný

________________________________

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Jirka MWW
Sent: Tuesday, July 15, 2008 10:26 PM
To: HW konference
Subject: OT: turisticka GPS navigace

Dobry vecer,

protoze se tady o GPS obcas diskutuje, dovolim si toto OT : Nekolik let jsem na kole
k plne spokojenosti pouzival PDA se SW GPSDash2 a BT GPS.  Minuly tyden jsem o nej ale za
ponekud divokych okolnosti prisel.  Chtel bych si proto poridit nejakou turistickou GPS.
Mate nekdo nejakou praktickou zkusenost s Garmin Colorado 300+ ? ( Predevsim negativni typu "uz bych to nekoupil ").
Je to sice trochu drazsi, ale podle recenzi se to nezda byt spatne.

Nevite jestli se daji nejak doplnit mapy, ktere mam  oskenovane z papiru ?
Mam cele okoli bydliste v mapach 1:25 000 a rad bych je dal pouzival.
Existuje nejak moznost, jak je tam dostat ?

Diky
 --
Zdravi
Jirka MWW