OT: zase diskuse o nicem (was:unifikovany pristup k seriovemu portu z Linuxu a Windoze)

Galloth lordgalloth@gmail.com
Sobota Červenec 12 12:52:05 CEST 2008

> Bohuzel musim konstatovat, ze podobneho studenta na VUT
> se mi podarilo mit pouze jednoho za casove obdobi ...(hmm musim trochu
> zapremyslet....) asi sedmi let!

Tak to Vam muzu vysvetlit. Ono zase spousta studentu si vybira sve
pedagogy. Ja jsem si myslel, ze otazka na smysl implementace knihovny
pro zapis a cteni serioveho rozhrani je docela konkretni. A mohl jste
mi na ni take konkretne odpovedet, ale je ocividne, ze vy proste
spolupracujete a komunikujete jen s genii, kterym je vsechno jasne. Me
by byl smysl takoveto knihovny jasny, kdyby podporovala velkou mnozinu
OS, ale implementovat ji pro tri OS  mi prijde jako prace na jeden den
(nebo se pletu?). Coz je mene, nez se orientovat v cizim kodu,
premyslet, jestli to jde ci nejde pouzit a take hledat to na
internetu. Pravdepodobne mi neco unika a proto jsem do teto diskuze
prispival, podvedomne jsem ocekaval, ze i Vy budete ochoten sve
znalosti sdilet a ze mi tedy vysvetlite co mi unika. Misto toho jsem
se dozvedel, jak je Vas student genialni (at si to uzije) a jak vy
nestojite o plane reci. To mi prijde skoro jako kdyby jste napsal,
poradte mi, ale necekejte, ze ja poradim Vam.

Honza

--
Jan Kastil
galloth@jabbim.cz