OT: zase diskuse o nicem (was:unifikovany pristup k seriovemu portu z Linuxu a Windoze)

dejfson dejfson@gmail.com
Sobota Červenec 12 22:47:23 CEST 2008

Mozna se Vam moje reakce zda prehnana. Z meho pohledu neni. Posledni mesic
se na konferenci
probira proc ten a ten nasadil takovou a makovou cenu a ze je to drahe,
osobni utoky nejmenovanych
panu, nekteri
informace pouze prodavaji v pripade zajmu, nekteri je nechteji rici vubec
ale chlubi se tim, ze je maji.
A vzdy se najde nekdo
kdo zcela demagogicky prohlasi ze to a to je blbost a proc to vubec delate.
Normalne se v mailech
dusledne snazim vyvarovat jakychkoliv urazek a odchylek od tematu, nicmene v
posledni dobe s
tim co se deje na HWlistu se mi to dost dobre nedari. Staci si treba precist
thread o ADS7361, podivejte
se v co se to nakonec zvrhnulo - bitku mezi tim kdo ma doktorsky titul a kdo
ne. Nepripada Vam to
trapne?

Je zde skupina lidi, kteri se opravdu snazi pomoci a ja jsem jim
za to vdecny a snazim se pomoci kdyz znam odpovedi na to na co se ptaji.
Ovsem pak je zde
take podstatne mnozstvi jedincu kteri se vrtaji v nesmyslech a spini tuto
konferenci. Nez aby
 pristupovali k veci konstruktive, vysvetli Vam proc to nejde a ze se na to
mate vykaslat.

Ve svem predchozim emailu jsem prevazne reagoval na nazory AJ, Vas jsem do
toho zahrnul z
toho duvodu, ze kdybyste si precetl cely thread, do ktereho jsem mimo jine
posilal zadani ukolu,
nemusel
byste se s tim dotazem obtezovat, protoze byste zjistil, ze vsechno jiz bylo
receno.

Timto zadam admina, aby dusledneji a razantneji postihoval osoby ktere
zabehnou mimo
ramec vseobecne platnych norem.

dal se k tomuto tematu nehodlam vyjadrovat.

dekuji
d.