Browser

Holec Jiří jiri.holec@o2.com
Pondělí Červenec 7 08:34:35 CEST 2008

Tak zrovna TabMixPlus používám s FF 3.0 bez problémů a používal jsem to i s RC verzema.
Momentálně FF 3.0 a TabMixPlus 0.3.6.1080416
Co nejede a to mě vadí je SpiderZilla na stahování webu pro offline brouzdání.

JirkaH

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Rollfree
Sent: Monday, July 07, 2008 3:46 AM
To: HW-news
Subject: Re: Browser

S Firefoxem urcite neprohloupite.
Ale jdete jeste chvili do verzi 2.x, s novou 3.0 je jeste trochu problem.
Mimo jine hlavne ten, ze nektere doplnky jeste nejsou preportovany.
A bohuzel i ty klicove (napr. TabMixPlus).
Ja tu chybu udelal a 3.0 si nainstaloval. Po trose prodrbaneho casu
a spouste sprostych slov jsem se pokorne vratil na verzi 2.

rollfree