Browser

Rollfree rollfree@volny.cz
Pondělí Červenec 7 03:46:17 CEST 2008

S Firefoxem urcite neprohloupite.
Ale jdete jeste chvili do verzi 2.x, s novou 3.0 je jeste trochu problem.
Mimo jine hlavne ten, ze nektere doplnky jeste nejsou preportovany.
A bohuzel i ty klicove (napr. TabMixPlus).
Ja tu chybu udelal a 3.0 si nainstaloval. Po trose prodrbaneho casu
a spouste sprostych slov jsem se pokorne vratil na verzi 2.

rollfree