[OT] 24" LCD Samsung 245T - vyplati se S-PVA?

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Červenec 4 12:43:50 CEST 2008

--- On Fri, 7/4/08, Pavel Kadečka <pavel.kadecka@gmail.com> wrote:

> Dovolil bych si mírně nesouhlasit, v práci používám
> LCD 19" (Dell)
> připojený k notebooku (taky Dell) přes VGA. Obraz se mi
> zdá perfektní,
> nevím co by na těch písmenkách mělo bejt
> písmenkovatější přes DVI.
> Možnost porovnat to nemám, protože notebook má jen VGA
> a dokinu mi k
> němu firma nedala.
>
> Čitelnost písma s 5 pixely na výšku je snad daná
> velikostí pixelu a ne
> rozhraním (DVI vs. VGA).

Velkostou pixela a ostrostou. Nizsie pisete, ze cez VGA mate duchov - to je ono, znizena ostrost. A ta JE dana rozhranim.

1. digitalne vytvoreny obraz - digitalny prenos (DVI) - digitalne zobrazenie

2. digitalne vytvoreny obraz - D/A prevod - analogovy prenos (VGA) - A/D prevod - digitalne zobrazenie

Uz vidite rozdiel?

Isteze pri kvalitnych komponentoch a kabli sa da dosiahnut stav, ze rozdiel nevidite. Z principu tam vsak degradacia je a nevidim dovod ju trpiet. Beriem specialne pripady, ked v starsom PC/notebooku nemate DVI vystup.

miro

PS: tych duchov na LCD cez VGA som videl aj na znackovych komponentoch, dalej trasenie obrazu, nemoznost presne nastavit fazu a pod.