[OT] 24" LCD Samsung 245T - vyplati se S-PVA?

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pátek Červenec 4 10:57:37 CEST 2008

Rozdíl v DVI a VGA bývá v ostrosti obrazu. Ideální pokus je připojit PC jak
přes DVI, tak VGA a přepínat mezi tím, případně mít dvě stejný LCD a jedno
mít v PC přes DVI a druhý přes VGA. Rozdíl je vidět na první pohled, i když
kvalitní VGA výstup a kabel o moc horší nebudou.
No a čitelnost písma je pak dána kromě velikosti pixelů LCD právě i ostrostí
obrazu, která bývá přes VGA horší, obzvlášť u vyšších rozlišení, kde už to
pořádně nestíhá DA převodník. A samozřejmě, jak už jsem psal, kvalitnější
hardware, kvalitnější obraz i přes analog...

PS: Řekl bych, že by se mělo místo VGA používat D-SUB, ale hůř se to píše, a
VGA snad všichni rozumí. :)