ads7861 zkusenosti?

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Pátek Červenec 4 00:39:18 CEST 2008

Videl jsem podobne chovani, kdyz jsem si pred S/H v AD prevodniku dal
moc velky seriovy rezistor jako soucast RC filtru. S/H si v okamziku
vzorku bral zrejme vetsi proud nez byl schopen seriovy rezistor nebo
kondenzator dodat bez zmeny amplitudy. Pro DC to nevadilo, protoze
vnitrni vzorkovaci kondenzator mel stejne nebo hodne podobne napeti jako
na vstupu S/H, ale pro menici se signal hlavne se skokovou zmenou to
bylo vyrazne. Mel jsem tenkrat houby vybaveni, takze jsem to hledal
dlouho, ale myslim ze by to melo byt dobre zachytitelne jako rozdil
tvaru signalu pred a za rezistorem RC filtru.
Vypada to jako uplne zakladni vec, ale nepises jestli jste uvazovali i
toto. Jiny duvod odchylky mne ted nenapada a konkretni zkusenosti s
timhle IC nemuzu slouzit.

Tosa