UE Studio

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Středa Červenec 2 20:45:48 CEST 2008

Ahoj,

no ja ho prave skusam. Dovody preco su jednoduche. MPLAB sa mi nepaci,
hlavne vytvaranie projektu a editor. S HiTide co je tusim Eclipse aj so
simulatorom PIC zase moc neviem robit, nejako som nepochopil filozofiu. A
navyse to generuje kopec adresarov kade-tade... Proste chcel by som nieco
jednoduche na editaciu asm a c, plus nejake tie zakladne ficury pre c
(zobrazit premenne, funkcie, definicie, enum atd.). To UES sa mi vcelku
pozdava, akurat treba napisat nejaky kompiler settings file pre picc. To co
ma defaultne je pre nejaky stary picc lite. No nic idem hladat.

A.

Pred casom som v ramci hladania tiez skusal UEStudio. Kompilator ide
nastavit myslim v tools (nemam to uz, tak si mozno nepamatam presne).
Vysledky kompilacie vie vypisovat do output okna. Podobne sa da nastavit aj
externy nastroj na nahratie vyprodukovaneho hex do cielovej aplikacie. Mne
osobne nevyhovovala nemoznost ladenia, konkretne pre AVR cez JTAG-ICE. A
tiez UEStudio je mozne zadarmo pouzivat len pocas skusobnej doby. Tak som
hladal dalej a nasiel Eclipse. Uz som to tu parkrat prezentoval, nebudem sa
opakovat v popisovani detailov :-)

miro

PS: v inom maili tu padla otazka na rychlost spustania, no tak pri Eclipse
je toto snad jeden nedostatok - trva to dost dlho. Na druhej strane spustam
ho raz..