UE Studio

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Červenec 2 11:12:50 CEST 2008

Pred casom som v ramci hladania tiez skusal UEStudio. Kompilator ide nastavit myslim v tools (nemam to uz, tak si mozno nepamatam presne). Vysledky kompilacie vie vypisovat do output okna. Podobne sa da nastavit aj externy nastroj na nahratie vyprodukovaneho hex do cielovej aplikacie. Mne osobne nevyhovovala nemoznost ladenia, konkretne pre AVR cez JTAG-ICE. A tiez UEStudio je mozne zadarmo pouzivat len pocas skusobnej doby. Tak som hladal dalej a nasiel Eclipse. Uz som to tu parkrat prezentoval, nebudem sa opakovat v popisovani detailov :-)

miro

PS: v inom maili tu padla otazka na rychlost spustania, no tak pri Eclipse je toto snad jeden nedostatok - trva to dost dlho. Na druhej strane spustam ho raz..