UE Studio

Jozo svk421@zoznam.sk
Středa Červenec 2 09:36:34 CEST 2008

> sa o to, ako mu nastavit kompilator, aby dokazal kompilovat priamo z
> editora. Viete mi prosim niekto poradit? Vdaka.

Pouzivam zakladnu verziu UE (nie studio). Vsetky projekty pre PIC
editujem v nom a robim aj zakladnu kompilaciu kvoli rychlej oprave chyb.
Samotne linkovanie potom robim v MPLABe. Mozno to ide spojazdnit aj v
UE, ale nemal som taku potrebu - ladit sa v nom neda.

Kompilator mam spojazdneny cez externy tool, pre kazdy typ procesora
(alebo skor podstate rodinu) samostatne. Moje nastavenia su napr:

Tool Configuration -> Comand Line: C:\HT\18\bin\picc18.exe  -CP24 -E
-ASMLIST -18F8720 -C %F
Tool Configuration -> Working Directory: %P
Tool Configuration -> Program type: DOS Program
Tool Configuration -> OUTPUT: Output To List Box, Show DOS Box, Capture
Output

+ priradena klavesova skratka

Errory sa potom zobrazia v message okne.

Inak s tym editorom uplna spokojnost...

j.