HW - barevna laserovka

Pavel Krafčík hw@pjk.cz
Čtvrtek Leden 31 11:30:55 CET 2008

Dobrý den,

repair kit už několik let v Čechách není (nebo ho HP zapírá)a po opravě
se stejné problémy opakovaly za zlomek času, který vydržely původní
díly. Měl jsem takový pocit, že ty gumové součástky ležely ve skladech
moc let a stárly. Možná by pomohl nějaký alchimistický postup k jejich
oživení, ale ten neznám.

Pavel Krafčík