HW - barevna laserovka

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Leden 31 15:49:53 CET 2008

Velke :-)
Ale vazne cvicne jsem se podival na rok 1999 a v tom roce jsme prodali cca
350 laserovek od HP, prevazne stredni modelove rady, + 90 laserovek tiskaren
OKI, 65 Minolta, 20ks Canon a několik kusu vetsich Xeroxu. Z tohoto poctu
jsme tak u 70% tiskaren zajistovali i servis (prodano nějakému corporatnimu
zakazniku) technicky vzato pokud pominu problémy s separacni podlozkou tak
ve stejnem roce se u cca 8ks HP ( ne  nutne v tom roce prodaných) menila
pec, u 4 nejake plastove kolecko. Ve stejnem roce se do OKI bralo za 40k Kc
nahradních dilu.
Osobne jsem mel na stole prakticky vsechny stredni modely od HP pocinaje
III+ a konce aktulani 3800 (vetsinou to je tak, ze místo toneru menim
tiskarnu :-) ).
Pri vyberu barevne laserovky je podle meho rohodujici co vsechno je v
tiskarne spotrebak, u vetsiny dnesnich HP je to defakto jen toner, druhym
extrémem je Xerox, kde u nekterých modelu je spotrebak skoro vse :-)\

A jake to byly tisice laserovek?

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 2839 (20080131)

http://www.eset.cz