mirne OT: Nahradni dily Gorenje

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Středa Leden 30 21:45:53 CET 2008

Zdravim,

nemate nekdo tip na prodejce nahradnich dilu nebo solidni servis ktery
prodava dily na el. sporaky Gorenje a to nejlepe v Praze? Jde o to, ze
nam pred casem odesel prepinac jedne plotny a tak jsem podle stranek
vyrobce nasel servisni sit a zavolal do jednoho z nich. Jista arogantni
pani mi do telefonu vysvetlila, ze dil mi neprodaji i kdyz ho nejspise
maji ale, ze mi objedna technika (nabidla ho jeste na ten den) a ten
sporak opravi. Nic nepomohlo a trvala na servisu. Ok ale kdyby nebyla
tak arogantni, zrejme dlouho pracovala na nejakem urade. To me odradilo
od dalsich telefonatu a s tim, ze jsem prepinac prohodil z nejmene
pouzivane plotny jsem to odlozil na lepsi cas. Jenze manzelka se
pripomene vzdy pozde vecer kdyz uz se nikam nedovolam. Ted uz pozadavky
opakuje casto a tak me ted na par dni zachranilo, ze jsme koupili auto a
ze resim prevod apod. ale za chvilku se opet pripomene.
Nechci opakovat podobnou zkusenost v jinem servisu (navic uz si presne
nepamatuji ktery to byl) tak bych rad sel na jistotu.

Predem dik, Pavel