platba kartou - RE: Zkusenosti - GME :-(

Karel Minarčík karel.minarcik@seznam.cz
Středa Leden 30 22:03:15 CET 2008

Když už tu máme tuhle debatu, chtěl bych se zeptat zde přítomných guru,
na co přesně (druh služby,jinými slovy: jak mám říct slepici na přepážce co vlastně chci) si musím aktivovat svou Visa electron u ČS, abych s ní mohl platit pomocí paypal, popř. na webu typu farnell.
Stačí ta platba MO/TO? A co limit? Dá se libovolně měnit?
Díky
Karel

bylo:
30.1.08, Petr Zahradnik <clexpert@clexpert.cz>:

> [...]

Na kreditní kartě mám logo VISA Electron a Kredit+. Obě loga na přední
straně, karta má jak magnetickej proužek, tak chip.

(Na kartě, co jsem dostal k účtu, mám logo Maestro a z druhý strany
Cirrus, jsou si dost podobný, takový dvě kolečka. Karta má jen
magnetickej proužek. Obě karty jsou od Český spořitelny.)