OT: este chvilu vikend - prieser pri osadzovani...

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Pondělí Leden 28 12:18:14 CET 2008

No ale kdyby se jim dal alespon predpokladany proudovy odber + zmerit napeti
v nekolika bodech (traba na VCC jednotlivych svabu, a dalsich bodech ktere
jednoznacne urci ze je neci otocene) tak by to mohlo podstatne omezit prijem
zmetku z osazovny.

PK.

P.S. ten detektor dymu je elegantnejsi reseni :o)