OT: este chvilu vikend - prieser pri osadzovani...

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Leden 28 12:33:45 CET 2008

Tohle je správná připomínka, na hodně plošňákách jsem viděl různý
body, kolikrát i označený TP (test point). Navíc když si osazovací
firma některý součástky odpálí, tak to pude rovnou a jednoznačně na
její triko ;)

P.K.