telefonni linka - U4090B-P

Jan Kral kral@fortech.cz
Středa Leden 23 17:28:45 CET 2008

No akdyby tazatel neveril pripadne by si chtel byt jisty, jestli tam neni i neco jineho a pripadne jestli to tam leze skutecne z napajeni, tak by mohl na testy udelat napajeni z baterii, byt chapu, ze muze mit duvody, proc tam nemuzou byt provozne. Nechapu vsak, proc slozite premyslite, jestli to je napajenim, kdyz je tak jednoduche to zkusit z AKU.

JK