telefonni linka - U4090B-P

Petr Stehlik petr.stehlik@atlas.cz
Středa Leden 23 20:55:12 CET 2008

Taky se klonim k vyzkouseni s aku.
Jaky je pouzity kabel a vzdalenost?
Dela to i s kabelem dlouhym 5m?
Petr
----- Original Message -----
From: "Jan Kral" <kral@fortech.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, January 23, 2008 5:28 PM
Subject: RE: telefonni linka - U4090B-P

No akdyby tazatel neveril pripadne by si chtel byt jisty, jestli tam neni i
neco jineho a pripadne jestli to tam leze skutecne z napajeni, tak by mohl
na testy udelat napajeni z baterii, byt chapu, ze muze mit duvody, proc tam
nemuzou byt provozne. Nechapu vsak, proc slozite premyslite, jestli to je
napajenim, kdyz je tak jednoduche to zkusit z AKU.

JK