USB to COM levne

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Úterý Leden 15 08:01:07 CET 2008

On Mon, Jan 14, 2008 at 11:15:50PM +0100, Pavel wrote:
> Zdravim Konferenci,
>
> vim ze se podobne tema tady probiralo uz mockrat, ale zeptam se znova.
> Potrebuji udelat hracku co podle stringu ze serioveho portu zapne, pripadne vypne rele. Software ktery ten string posila neni v moji moci a podporuje pouze seriovy port (na port nepristupuje primo). Idea je pouzit nejaky prevodnik USB na COM a pak jednocipaka co bude prepinat to rele.
> moje otazka je, nacpat tam FTDI primo na desku zarizeni, nebo koupit hotovy kabel napriklad na mobil a pak uz pracovat je s TTL RS232?

> [...]

Pokud chcete opravdu nizkou cenu, pak zkuste toto:

  http://www.recursion.jp/avrcdc/

Bohuzel to porusuje specifikaci USB (protoze pouziva BULK transfery v
low_speed), takze to napr. pod linuxem 2.6 nechodi (mozna nejnovejsi jadra
uz na to maji nejaky figl)...

P.T.

Jabber: butrus@jabbim.cz
SIP: butrus@ekiga.net