Re: OT: Výpalné a volby

Hfmcons hfmcons@seznam.cz
Neděle Leden 6 14:10:10 CET 2008

Jj, asi to napadne víc lidí nezávisle ;-))
S pozdravem,
                        Miloš Dašek
  ----- Original Message -----
  From: Galloth
  To: HW-news
  Sent: Sunday, January 06, 2008 1:44 PM
  Subject: Re: OT: Výpalné a volby

  Ono to neni tak nova myslenka,
  napriklad v USA je spousta skupin, ktere mapuji cinost politiku a pred
  volbami vydavaji seznam, jak konkretni clovek za sve obdobi hlasoval k
  tem kterym zakonum. A politiky oznamkuji ve vstahu k politicke
  orientaci dane zkupiny.
  Osobne si myslim, ze spise nez vymyslet Bilboard by bylo mnohem
  zajimavejsi sestavit prave takovouto tabulku aby vsichni lide videli,
  jak kdo hlasoval u jakych zakonu. Tim by se umoznilo, aby lide pred
  volbami byli ovlineni i necim jinym, nez jen predvolebnimi sliby.
  Protoze rekneme si uprimne, kdo si pamatuje, jak se konkretni politik
  rozhodoval v konkretnim pripade pred 4 roky.