Re: OT: Výpalné a volby

Galloth lordgalloth@gmail.com
Neděle Leden 6 13:44:52 CET 2008

Ono to neni tak nova myslenka,
napriklad v USA je spousta skupin, ktere mapuji cinost politiku a pred
volbami vydavaji seznam, jak konkretni clovek za sve obdobi hlasoval k
tem kterym zakonum. A politiky oznamkuji ve vstahu k politicke
orientaci dane zkupiny.
Osobne si myslim, ze spise nez vymyslet Bilboard by bylo mnohem
zajimavejsi sestavit prave takovouto tabulku aby vsichni lide videli,
jak kdo hlasoval u jakych zakonu. Tim by se umoznilo, aby lide pred
volbami byli ovlineni i necim jinym, nez jen predvolebnimi sliby.
Protoze rekneme si uprimne, kdo si pamatuje, jak se konkretni politik
rozhodoval v konkretnim pripade pred 4 roky.