Napajeni LEDek

Jan Babjak babjak@gmail.com
Středa Únor 13 19:49:44 CET 2008

To zapojeni na odkazu vypada dobre. Kdyz tam zaradim 5 LEDek, pri napeti
3.6V na kazde tak to zdrojem 24V pokryju bez problemu. Do operacniho
zesilovace se mi moc nechce, protoze pokud nekde neuvidim konkretni schema
vcetne pouzitych soucastek, tak se obavam nebudu schopen si jej sam
navrhnout. Nebude to napajene bateriemi tak ty ztraty nebudou tak duklezite.

JB

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of jan.kuba
Sent: Wednesday, February 13, 2008 7:07 PM
To: HW-news
Subject: Re: Napajeni LEDek

LM317 byh zavrhnul a pouzil spinany stabilizator treba dle :
http://www.fancon.cz/led-lamp-driver/led-lamp-driver.html
Ja bych jeste resil tu zpetnou vazbu z proudoveho bocniku tak, ze bych
pouzil odpor mnohem mensi a rozdilove napeti zesilil operakem....
pri vetsich proudech je tohle reseni opet ucinnejsi.
Pr. pri 0,5 A a  1,25 V je ztrara na odporu 0,6W a to je zbytecne, kdyz
muze byt treba 10-20 x mensi.