Napajeni LEDek

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Středa Únor 13 19:07:08 CET 2008

LM317 byh zavrhnul a pouzil spinany stabilizator treba dle :
http://www.fancon.cz/led-lamp-driver/led-lamp-driver.html
Ja bych jeste resil tu zpetnou vazbu z proudoveho bocniku tak, ze bych
pouzil odpor mnohem mensi a rozdilove napeti zesilil operakem....
pri vetsich proudech je tohle reseni opet ucinnejsi.
Pr. pri 0,5 A a  1,25 V je ztrara na odporu 0,6W a to je zbytecne, kdyz
muze byt treba 10-20 x mensi.