Re: O starých mechanikách (Re: Záhada IDE ZIP mechaniky)

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Únor 8 13:00:55 CET 2008

No ehm, zas cena za 1MB byla tehdy úplně jinde než dneska - a to jak u
RAM, tak u hard disků CDček (který notabene tehdy ještě nebyly ani
vynalezený) nebo nakonec i u těch disket. A grafický prostředí s
rozlišením 1280x1024 a 16 milionem barev byla taky představa jak ze
scifi filmu.

BTW nikdo mi nebrání používat nějaký starý OS na historickým počítači.
Ono např. na prohlížení webu by stačila nějaká šunka typu 486 s Win
3.11. Bylo by to česky a barevné ;) Akorát by se musel vypnout flash a
další hejbací věci a třeba na youtube bych moh taky zapomenout.

P.K.