O starých mechanikách (Re: Záhada IDE ZIP mechaniky)

Pátek Únor 8 12:51:40 CET 2008

Hezké odpoledne,

    ve škole jsme měli počítačovou síť se stroji Consul a tam byly dvě
tyto mechaniky. Na jedné byl síťový operační systém a interpreter
Basicku (ta musela být v "A") a na druhé se dělalo kde co. Obě mechaniky
byly "na výšku" takže to tak široké jako trouba nebylo, ale zase vysoké
a těžké... Jestli se dobře pamatuji, tak jejich kapacita byla 120 nebo
160kB.

    A když uvážím, že se na ně vešel celý OS včetně sítě, tak je mi z
dnešních programů trošku smutno.

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186